god morgon!

 

dagens:
ljusbrun/beige kofta, zara
vitt linne, h&m
ljusa jeans, gina tricot
vita ballerina, din sko
halsduken från igår kanske åker på också.

dagens är rätt lik gårdagens men min inspiration för tillfället är sluut.

jag är så duktig och vaknar faktiskt sex VARJE morgon. orsaken är att min kropp inte hinner vakna tills klockan halv 9 annars. det låter sjukt men igår vaknade jag sju, för att jag försov mig, och då var jag trött hela dagen. vilka gener jag har fått, och undra av vem ? :S

iaf så ska jag strax kila till paulina, därifrån ska vi väl dra oss mot skolan. veckan går faktiskt riktigt snabbt, det är snart snart HELG. så saknat ! planerna inför helgen hittills är kanske bio med silan annars är jag ledig så är det någon som vill ta upp min tid så varsågod :)

nu ska jag borsta tänderna och sedan til paulina.
kraaam , ha en bra dag  !
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0