h&m-flickan är sjuk

jag är sjuk , tragiskt nog. :(
det var inte helt oväntat att jag skulle vakna upp med hosta och huvudvärk efter allt hoppande utomhus i regnet igår. nej usch, det är därför det inte blivit uppdateringar och inga bilder. och dagens outfit vill jag nog inte ens visa upp...
leggings, knästrumpor, långt linne, kort linne och luvtröja. allt från h&m. snyggt ? njaaaee.

hela dagen har jag lyssnat på musik & myst i min säng. inte lika tråkigt & ensamt som det låter. kasia och klaudia har pysslat om mig och sprungit med allt från grillade mackor till näsdukar. :)

i veckan...
skrev ju inte det igår så jag fixar listan nu:

Måndag:
- ta ut tvätten
- köpa almanacka

Tisdag:
- badet med tjejorna (kanske)
- kolla min pengar inför onsdag
- paulina ?

Onsdag:
- stockholm med el familia:
shopping & grönan
- göra en hårinpackning

Torsdag:
helt ledig

Fredag:
helt ledig

Lördag:
- KRYSSNING ?

Söndag:
- KRYSSNING ?

det var väl det som ska fixas i veckan iaf. :)

nu ska jag fortsätta mysa med té och film.
kram
/ l i n d a


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0