min katt är sjuk...

jag var där nere och skulle precis gå upp för trappen och såg framför mig hur min katt Felix började kräkas på köksmattan. jag blev skiträdd och ringde mamma. hon sa att matten fick slängas och att felix skulle vila. jaharu , inte nog med att jag var krasslig imorn och min bror var det igår så fick katten spratt också. ajaj.

jag sitter här med paulina och velar över om vi ska på karro's match eller inte. jag (som är positiv över det) tycker att vädret kanske inte är på topp men jag vill se karro spela medans paulina är på den negativa sidan:
" jag har ingen jacka, det är jätte kallt, jag hatar fotboll, varför just idag ?, bänkarna är kalla. "
jag får se om jag får med henne eller inte.

good luck ifk f-93 vare sig vi hejar eller ej.
/ l i nda den p o s i t i v a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0