mornmorn!

igår blev det inga inlägg eftersom det blev en tripp till sthlm med karoline.:D
 vi shoppade hela dan med endast två stopp, frukost & lunch på sandys. jag hittade några godbitar som jag lägger upp senare ikväll. det blev inget övernattande för båda var väldigt trötta och så .

"Fredag:
- hem från karoline.
- kusin kommer från polen
- klara ? "

dagens punkter här ovan då. hem från karoline stryker jag direkt eftersom det inte blev något sovande som sagt.
kusinen & hennes vän Claudia kom för ca: en timme sen och det sak väl bli kul att ha dem här ett tag. det blir sthlm i  vecka igen pga av att dem är här så det blir shopping igen och sedan grönan. hah sthlm 3gånger på en månad. :)

yes det blir klara idag & troligtvis tudor också. kanske rasmus men vi får väl se hur det blir med det senare.

nu ska jag ta och umgås med polackerna för mamma dödar mig annars.
kraaaaaaaaaam
/ l i n d a

Kommentarer
Postat av: klara

tack för dagen hjärtat mitt <3

2008-08-16 @ 19:18:02
URL: http://jklara.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0