och imorn ?

imorn blir det stan med paulina i jakten på... ingenting. för min penbgar ska ligga helt stilla i plånboken och inte förflyttas fram tills sthlm resan. jap duktigt av mig, om jag niu håller vad jag lovar.

jag har klädångest. jag har ingen aning vad jag ska ha på mig längre , allt känns så trist och liksom nej jag vet inte men något pifft&nytt skulle sitta fint. alltså jag har mycket nya kläder men det känns som om nya jeans skulle vara bra, ett snyggt linne. och skor sitter alltid fint. men jag ska inte röra plånboken, men kanske pilla lite i den . (a)

nu ska jag strax traska in och duscha och sedan fixa mig for bedtime. för imorn ska jag KANSKE upp och springa vid nio. vi får se hur det blir med det.

pussar
/ l i nd a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0