och lilla solen kikade fram



dagens:
svarta leggings, Lindex
vit ballongkofta, mammas
långt svart linne, Gina Tricot
sjal, köpt i kalmar

jag vaknade konstigt nog klockan 8 idag. det skulle ju vart lite smidigt att vakna runt tio eftersom det är lördag och man får sova , men icke sa kroppen min och tvingade mig upp klockan 8. som tur var, så var min bror redan vaken så vi körde morgon-styrke-träning. sittup's och en och annan armhävning. duktigt av oss (Y) och solen var faktiskt framme hela morgonen så det var ju ett stort +. det har inte blivit mycket gjort idag, lite inläggande av alla bilder från mina 3 minneskort och mathandling på ica&coop. för en liten stund sedan plingade paulina på min dörr, så nu är det väl dags att vara social med henne :)

pussar&kramaaar
/ l i n d a
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0