stackars farmor.

efter att ha gått till coop med paulina gick jag hem för at vara lite social med min familj. mamma sa då att farmor ligger på sjukhus , och frågade om jag ville med och hämta grejor till henne i hennes lägenhet. vi tog cyklarna och sökte igenom lägenheten efter koftor och allt annat farmor skulle ha. vi cyklade sen vidare till sjukhuset där hon låg. hon var så liten och svag. man vet inte riktigt vad det är men troligen något med tarmarna. stackars farmor.

vi cyklade senare vidare till coop där vi köpte bokstavskexen från brago som precis hittat sin plats på hyllorna i affären. dem är så otroligt söta och farmför allt goda. jag tog med mig två paket hem som jag kunde mummsa på :D
köp dem säger jag bara.

senare ska det bli av att klippa min brors hår. han vill ha en "strand-look" som man inte behöver göra mycket med. ehm... jag tar nog och klipper håret i ungefär samma längd så det bara är att dra wax/gelé genom håret och så är det klart :)

vi hörs nog sen !
kram
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0