BLOGGIIIIIS!

hejhejhejhej och hej!
länge sen nu va ? ja det har det varit (inte ens en vecka, men endå) , men jag har mina förklaringar till det här lilla lilla uppehållet:

- plugg
- jobbat
- tagit det lungt
- funderat
- tagit tag i vissa saker och ting

så det har varit lite körit att hinna med. men nu ska jag passa på att vara ärlig också. jag lägger nog ner den här luck-kalendern jag började med. det var liksom så att jag inte fick varken tid eller lust att slänga in tråkiga bilder som var tagna för år och dagar sen. så jag struntar i den och istället kommer jag lägga upp tema-bilder. alltså som nu i lucia eller i jul. eller bara överhuvudtaget bilder som är tagna under den kommande tiden.

och vad har hänt under tiden nu då ?
ja det har ju inte ens gått en hel vecka än. men jag har hunnit med ett och annat. i helgen var det jobb som gällde både lördag och söndag men jag tyckte inte att det skulle stoppa mig från att få ha en bra lördagkväll så det blev mysigt besök hemma hos niklas. paulina, karoline & lucas var också med och senare också rickard a.k.a rundis. jag, rundis och karoline hängde mycket på övervåningen och nördade vid niklas två datorer. vi garvade åt fula tjejer, kollade på karolines bikini och sjöng. senare drog vi tillbaka ner där paulina, niclas och lucas satt och kollade film . vi hade (i alla fall jag) väldigt kul och det är verkligen värt att göra om! TACK ALLIHOPA!

söndag jobbade jag då hela dagen. jobbade även igår på tomtenatta från 18-21, vilket var lite segt. och så har vi då onsdagen, idag. jag hade inte mycket idag , slutade 14.05 och kemin var inställd så det var håltimme på morgonen vilket vi gillar. brandalarmet gick också, kanske lite onödigt med tanke på att vi stod ute i endast tröjor och det snöade.

ojoj vad långt inlägget blev, men det bjuder jag på!
vi hörs, oftare
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0