but i wanna go home

hallu!
allt bra med er ? det hoppas jag.
gårdagen gick bara till att kolla på STAC andra säsongen som verkligen var jätte lång och aldrig vill ta slut. men bra var den! paulina och jag kollade klart på andra och började på tredje säsongen efter att vi varit nere på stan idag. jag tvingade nämligen upp paulina klockan tio imorse... inget gnäll alls. vi kom iväg till klockan tolv och åt en lagom sen lunch på Sandys. jag skulle köpa linnet från Gina med leopardfläckar (kollade på det med zebraränder förra gången men var inte lika sugen på det) men tyvärr fanns inte min storlek , bara XL. letade efter en fin liten portmonä till nyår också som jag ville ha med paljetter på. men hittade ingen sådan så det fick bli en klassisk svart istället.

imorgon ska jag inte göra mycket under dagen, senare på kvällen ska jag vara med Sadek. det var ju ett tag sen nu.... sorry <3

nu däremot ska jag ÄNTLIGEN lägga in bilder på datorn. och vill ni veta något störande? påvägen till stan imorse var det skit fint ute med sol&frost och då tänkte jag på att här kunde jag ju fota , men nej då trodde jag inte att jag hade kameran med mig. och vad ser jag i väskan när jag kommer hem? kameran som hånlog åt mig. typiskt

/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0