den berömda trailer-rösten

vad har jag gjort idag ?
nej ingenting. precis som jag skrev igår så gör vi inget i skolan annat än leker och skojar. idag kollade vi på film och lekte på två av 4 lektioner. haha gympan var verkligen det bästa, hahaha jag skrattar fortfarande åt rickard:
" One week, One day, One christmas...!" haha ni vet den dära trailer-rösten ? som verkligen får det hela att låta så spännande och bra? rickard lät precis som den. jag kissade på mig... nästan

väl hemma från den 'korta' skoldagen tog jag tag i att stryka, och lyssna nu noga, två fulla korgar med ren tvätt. DUKTIGT!
gjorde det tillsammans med fru tv som underhöll mig med top model 9 som jag säkert sätt en 2141425 gånger.

nu är det visst gäster här ?
pusss
/ a d n i l



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0