en hejdundradande personal-jul-fest



jag bjuder på en överexponerad sommarbild idag
 


hej allihoppa där ute i vintermörkret.
gårdagens personal fest på Hellmans var mer än bra. det bjöds på mat, stackarn maria hade redan ätit två portioner middag innan, eller snarare julbord med massa gott. även efterätt; glögg te, praliner och marsipangrisar. glögg fanns det också och ton med julmust som vi glatt drack upp. med vi menar jag Ida, Matilda, Maria och My som höll ihop kvällen ut. jag och matilda cyklade tillsammans hem och jag somnade runt halv 11.

igår hade jag planerat att duscha på morgonen idag men tur som jag har så försov jag mig en hel timme. kontigt nog hann jag klart i tid med god marginal endå så all stress var lite i onödan. väl i skolan har vi inte gjort någonting, precis som alla andra dagar, förutom på so:n där vi jobbade med första världskriget.

tur att det är avslutning imorn , annars hade jag nog dött av skoltrötthet
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0