lång dag på stan

har varit på stan enda sen avslutningen i skolan som slutade klockan 11. avslutningen var tråkig och jag fick mina betyg... MVG I ENGELSKA! jag är så stolt över mig själv. bra jobbat! de bköd på fika också sen var det ner på stan med paulina och karoline. vi gick, åt på tzatsiki med alla lärare, gick, köpte godis, gick igen, åt godis och träffade alla långbergs elever. karoline åkte hem vid halv 4 så då gick jag och paulina också hemmåt. vi har nu varit här och haft det trevligt. snart kommer även lucas hit till paulina och då får bi bäl se vad som händer.

och just det , jag köpte en klänning på stan men den kommer troligen inte komma upp här på bloggen förns på söndag eftersom jag jobbar imorgon.

kyss och smek
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0