mat, mat och mera mat

fyfan vad jag är mätt. jag har ätit 4 portioner med julmat från vårat julbord, massor med knäck, chokladpraliner, rispuffar och tryffel. jag spyr snart.
paketöppningen var mysig och jag fick det mesta på min önskelista, dock ingen kamera. men det var ju väntat så.
fick SEX AND THE CITY: SHOEBOX! gissa vem som ska titta på det resten av lovet? :) mamma blev jätte glad över London-resan och niklas blev supernöjd över sin väst och t-shirt som han fick av mig. han fick också en tid bokad hos Lina för klippning den andra januari. över telefon sa Lina att hon ska sluta för att börja jobba som färgtekniker på Loreal istället, så lillebror fick hennes absolut sista klipptid.

nu är det mer julgodis som väntar!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0