mellandagsrea



kusinemil & camilla som just nu befinner sig i los angeles. sen ska dem till new york över nyår också... avundsjuk!

snacka om mycket julgodis jag har ätit idag. oj oj oj. men som jag sa till karoline: jag tänker äta massor nu under jul så får jag fan ta och träna efter nyår!. men det är ju sant, varför ska jag orka bry mig om att inte äta onyttigheter när det är jul?
imrgon är det shopping och kyrkan på schemat. ja ni läste rätt, kyrkan. och jag som inte ens är kristen. jag är inte kristen men min kropp är tydligen det eftersom jag är döpt i en katolskkryka och för att mina föräldrar är det. jag personligen hatar kyrkan eftersom jag inte tror på varken gud eller liknande. nu får inte ni som tror på gud och så ta illa upp! för jag vill faktiskt ha något att tro på. eller snarare vill jag veta vad jag ska tro på. varför kan inte bara någon upptäcka vad som stämmer; buddha, gud eller allah. och så vet man vad som är sant att tro på. i och för sig är det ju det som är att tro. att man inte vet om det finns eller är på riktigt men man tror. shit vad invecklat det blev nu. det jag menar i alla fall är att jag inte är kristen och vill därför inte gå i kyrkan eftersom det känns som om jag hånar de som faktsikt tror på det.

mellandagsrean ser jag fram emot i alla fall , och paulina hänger på också :) har inte såå jätte mycket pengar att spendera, typ 800 kanske. så vi får se om jag är sparsam eller slösig av mig imorgon. vill i alla fall titta vidare på skor till nyår och kanske en nyårsblåsa. jag har ju en men jag kommer hinna ändra mig...

godnatt!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0