RESUMÉ 2008



- JANUARI -
- jag var hemma hos karoline för första gången
- färgade håret typ svart
- älskade mahmouds mössa




- FEBRUARI -
- jag började dansa street
- började göra fotograferingar med vitt lakan
- åkte upp till Sälen med forssberg




- MARS -
- åkte till andorra på sportlovet
- mitt hår växte som ogräs



- APRIL -
- jag fyllde 15!
- allt tråkigt med Engla hände
- mitt hår växte ännu mer



- MAJ -
- jag åkte till spaninen med pappa
- paulina färgade håret typ svart
- min bror klippte pottfrilla....



- JUNI -
- skolavslutning & student
- midsommar på nyköpinghus med forssberg
- jag fick min (då) gröna cykel
- paulina var i USA, inte saknad



- JULI -
- jag badade dagarna i ända
- familjen åkte till Polen
- jag var på grönan x-antal gånger
- jag och karoline tog hål i örat 1 juli



- AUGUSTI -
- alla var sommarbruna
- jag och karoline åkte till stockholm
- det var karneval
- claudia&kasia var här i två veckor
- skolan började igen



- SEPTEMBER -
- jag och paulina bodde på piren.. typ
- vi tog skolfoto i skolan



- OKTOBER -
- jag och bror fotade höstbilder
- jag och sadek hade prao på hellmans
- karoline, jag och paulina bakade världens äckligaste saffrans-socker-kaka
- det var fint höstväder
- familjen åkte till tunisien



- NOVEMBER -
- mormor och morfar kom hit på besök
- mmama julpyntade, även fast det bara var november



- DECEMBER -
- vi gjorde ingenting i skolan
- jag var lucia i skolans luciatåg
- vi hade julavslutning



/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0