saaaanctaa luuciiiaaaa





glad lucia på er i förskott! (eller något)
det var luciatåg idag och det har övats ända sen mitten av november så nu var det verkligen upp till bevis. jag var skit nervös eftersom jag blivit röstad till lucia, så jag fick äran och ansvaret att gå lucia i ett av de två tågen. jag skakade , hade handsvett, andades alldeles för lite och tänkte på om jag skulle ta och springa därifrån. men det gick faktiskt bra i alla fall och mitt "solo" gick också bra även om det lät som om jag hackade tänder....

efter lucia bjöd peter alla oss i luciatåget på lussebullar och pepparkakor vilket var skkiit gott. hade sedan SO, spanska, matte och kemi. ingenting blev gjort på någon av lektionerna:
SO: rittävling med hela klassen
Sp: vi kollade på IDOL-klipp på youtube
Ma: hade polska lektion för karoline, (matteläraren lämnade oss ensamma sista halv timmen = KAOS)
Ke: Hänga-Gubben med hela klassen

skönt att det bara är en vecka kvar också. det är inget plugg alls, nix nada! skönt.
ikväll är dte IDOL finalen som ska ses med mammi. KEVIN KEVIN KEVIN! <3 kanske blir det en stund med robert och sadek också , det får vi se :)

PUUUSSS
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0