seg uppdatering och seg dator

ursäkten till dena sega uppdatering är min otroligt sega dator. den har inte velat varken sätta på sig eller sammarbeta med mig så det har därför inte gått så bra på uppdaterings fronten. men nu är jag här.

i fredags var det julavslutning med betygsutdelning. jag har sänkt mig med 5 poäng sen förra året men det beror på att vi delat upp so ämnena på fyra delar istället för att ha ett betyg. så jag var tvungen att jobba upp mig i religon, historia, samhäll och geografi. men trots det är jag riktigt stolt för min två MVG i Engelska och Samhäll.

Lördag & söndag har det inte hänt mycket på. jobabde lördag och slappade söndag så det var bara skönt. idag har jag också slappat hela dagen lång fram till nu med white chicks, air bud och massor med pepparkakor. senare ikväll är det girlsnight med restaurang och bio. ska bli rikitgt mys.

ska ta och fixa i ordning mig nu eftersom paulina strax kommer hit.
/ linda

JUST DET:
jag har jätte mycket bilder som jag vill och ska lägga upp men eftersom datorn varit så seg har det inte gått att redigera så bilder kommer dyiika upp under veckan.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0