apoteket in my heart



image14





dagen började med solsken och att skjutsa mormor till flygplatsen :(  
hejdå älskade mormor vi ses i juli. <3
efter det blev det stäääda med mammi. mammi skulle till apoteket i stan så jag hakade på efetrsom jag ÄLCKAR apoteket. är det bara jag eller ? jag kan verkligen stor shoppa där. jag älskar verkligen alla såna där "bra" hälsoprodukter. jag köpte mig 5st tandborstar, en deo (bilden) , rengörningsmedel, ögongel och skavsårsplåster. deon är underbar och roooosa. den luktar liksom mjukt. svårt att förklara men den är jätte bra .
senare vet jag inte vad som händer. middag blir det väl och paulina troligvist.
 
pusssssssii
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0