gossip girl maratoon <3

yees och det sågs hemma hos paulina , jag vet man ska inte loda bort hela dagen men jag tycker jag är värt det för jag städade JÄTTE bra & fint igår. hah iaf. senare blir det troligen film med bruuuri. jo jag har , precis som karoline, hamnat på "var-social-med-din-familj" spåret. och orsaken är ju att jag vill ha moppen hemma i garaget inte bara i mina drömmar.....  imorgon är det ju skola igen och jag har klädångest eftersom jag vill ha en ny tunika.  men som tur är så ska jag till town med paulina på onsdag.


älskade vän.
jag finns här för dig och snälla
försök tänka på något annat ett tag
även om det är svårt.
jag älskar dig älskling <3



/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0