måndagsmellis och måndagslunch

jätta sooft dag med skolan . först jag och sadek som skulle hålla i en friends-lektion. sadek kom 10 minuter försent så jag fick faktiskt klara mig själv i början.... det gick ju bra . jag läser INTE alls jätte snabbt så ingen hör... haha ehm iaf. sadek kom till slut och vi pratade om utseendefixering och e-mobbning. sen var det film på schemat och alla trodde typ att det skulle vara film som film liksom men vi fick se på "kärlekens mirakel" . typ om hur en bebis föds och hur spermierna simmar och lalala. trist trist. sen vart det hem till mig med karro&paulina där det belv måndagslunch. pytt-i-panna, ägg, gurka, macka och en halv munk . mumma.  sen quick ner till rosvalla och lira bowling som jag rent ut sagt ÄGER på ..... kom sist men vafan jag försökte faktiskt så gott jag kunde med mina c:a 140poäng på 2 serier... + staket också . bowlingproffs. cyklade med karro&paulina&sadek hem till mig. eller iof lämnade vi av sadek vid skolan först . sen blev det måndagsmellis med bullar och pratprat. karro skulle (som vanligt på måndagar) iväg på fotboll. idag var det match med -92:orna någonstans i k-holm. hoppas det gick bra :)
häng och skratt med paulina blev det sen också. myss. imorgon blir det staden med karuuliiine. måste handla upp mina presentkort som går ut snart !

pussssaaa på att urborn tror jag bits ?!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0