matte prov in my ass

dagen har flugit föbi med matte, spanska, musik och biologi/teknik. ja just precis. matte prov. hon sa att det sulle ta en hel timma att göra provet , men nja det tog kanske 40 minuter. gick väl hyfsat .... frågan om 8km's grader grejen fattade jag inte och resten var lite halvt. men jag tog mig igen om hela provet utan att dö . tack o lov.
spanskan var trist och musiken blev det drag på då hela klassen sjöng:

And i like it, i like it,
i like it , i like it ,
i lalala like it ,
lalala, here we go,
rocking all over the world

haha grymt. sedan blev det tjejgrupp på biologin med massa skratt + katapulttsbygge i tekninken. kilade hem till mig med paulina efter skolan och vi skrattade till tusen och gjorde engelskan samtidigt. lyckat ? nja.
nu ska jag snart äta och sen ska jag ta mig en duuuusch.

pusss
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0