matteprov och kabaré

matteprovet blev succé! gick verkligen super. nu får vi väl se om det blir några rätt också . lunch var det efter matten och sen kabarén som jag tycker var lite sämre än förra året. men jag ska inte klaga , höjdpunkterna var absolut Erica och Emina&paulina. och så grabbzen från 6:an som rockade loss. och tony såklart osm körde lite med nån tusse tror jag . sen måste jag ju nämna Ellis som körde "älskade ängel" som bert. :) det var sööööttt.

hem blev det sen och mys med paulina med xbox och the hills. nu är jag hemma med min brother. vi kanske hittar på något sen. måste också tipsa om att passa på att njuta nu när solen är framme! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuusss
/L

Kommentarer
Postat av: linnea

Vad kul att det gick bra!
Ha en trevlig kväll =)

2008-05-21 @ 18:29:14
URL: http://mydaytoday.blogg.se
Postat av: linnea

Svar: Ja jag har gjort den själv.

2008-05-21 @ 19:11:24
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0