morsdag idag och eurovision igår

image21

eftersom folk har börjat att sno mina bilder så måste jag poängtera att dem är mina och är det så att ni vill ha dem så fråga först ! suuuccck nu måste jag sätta mitt namn på allt .




eurovision var väl okej. gillade faktiskt några stycken som faktiskt var hyffsade. sjuk som jag är så var jag TVUNGEN att kolla färdigt på hela igår... ehm .. ja . grattis tilll ryssland som tog hem det hela.
vaknade för ett tag sen och gick ner till mamma med frukost på sängen eftersom det är morsdag idag för er som inte visste det . mamma i princip vägrade att gå upp men jag drog upp henne ur sängen så nu är hon uppe och står. vid 4 ska jag iväg till oxelösund på middag till faster. myyyss grillaa.

gratta era mammor från mig (a)
puuussaaa
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0