SKIT VARMT & solande

idag var dte SKIIIIT VARMT ! jag kollade på termometern när jag kom hem ... 27 grader ! yey in my <3

dagen har varit rätt lugn med läsning , SO , slöjd, lunch , svenska , engekska och gympa. engelskan blev det film på. filmen heter "pay it forward" och är gryym. annars hände det inte SÅ mkt idag . blev solande med aangeloo, tåni, petan och alice på lunchen och lite sångstunder under hela dagen. trevlans trevlans. imron har jag inga planer kanske blir det engelskaplugg elelr kanske lite paulina. vi får se.

puuuuuusss
/L

Kommentarer
Postat av: amanda

Det är härligt att sommaren nästan är här. på mogonen när jag åkte hemifrån var det 21 plusgrader i skuggan och då var klockan bara 8a.

kolla min blogg och lägg en kommentar på hur du tycker mitt hår vart
ha det bra, Amanda:)

2008-05-09 @ 23:05:38
URL: http://www.DumpaMig.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0