varmt varmt

äntligen har det blivit lite varmt igen . summer come to mama. jag längtar ihjäl mig till min polen resa i sommar och min och karros tripp till söderköping occh sen blir det säkert mycket annat skoj.  läängtar !

vaknade och käkade lite frulle och satte mig vid älsklingen. datoooorrn <3  fixade med ps och lite sånt tills paulina&sofia plingade på och tvingade mig hänga med ut. vi gick väl typ bara runt och träffade jamin som hängde med till coop där vi handlade glaass. på hemvägen blev det en tripp till orbert för mig medans resten kilade hem .
robert och jag satt utanför lövéns och solade och kastade gräs. haha baby du är riktigt söt <3
sen till paulina där det blev svampbob & chips. hem blev det för en stund sen och Peter ska tydligen äta här  :S
så alla mina och paulinas planer om tältsovning blir inte av :(
ska kolla på eurovision songcontest sen också . jag vet nördigt men vad vissa låtar diggar ju ?
haha kanske uppdaterar senare annars hörs vi ju alltid imorn .


puuuuuuusssa
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0