ÅH TACK KÄRA BRITT!

gud vad skönt att redan vara hemma. alla tjejer fick sluta halv 1 för att syslöjkds-britt var sjuk! så skööönt
killarna har rättskunskap från 1 tills halv fyra :D haha , vi tjejer förtjänar våra stunder ibland.

jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på här hemma. jag ska nog kika runt lite på internet efter ett jobb. alltså inte JOBB utan ett jobb att ha vid sidan av skolan för lite extra slantar. sådant som att leda knattegympa eller städa. det skulle passa mig som får en tusenlapp i månaden och har redan spenderat pengarna jag fick den 20augusti. iof var det 4 shoppingresor till sthlm i augusti så jag tog ut pengar ni förskott. men iaf skulle det kännas bra med lite extra slantar.
så om någon har behov av någon som är redo på att ställa upp på det mesta, hör av er !

nu ska jag kika in på jobbanonser.
kraaamaar
/ l i nd a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0