barnslig eller inte ?

hejhej hörreni. skolan gick smärtsamt förbi med en sluttid på 14.05 (låter som ett 100meters-lopp). det går faktiskt riktigt snabbt i skolan. redan 4 veckor och det känns som om det var igår jag fick träffa alla efter sommarn. tyvärr har alla lärare lagt upp en plan för att tortera oss. De lägger allt på en och samma gång och allt verkar vara tills torsdagar. vilket är konstigt eftersom halva tordagen går åt till syslöjd.
min kalender den här veckan:

Måndag:
- Spanska: inlämningsuppgift

Tisdag:
- Engelska: glosor & läsning
- Skolfoto:
Klass 9c  10.50
Elevråd  11.30
Friends  12.40

Onsdag:
- Friskis och svettis med mamma 18.30
- Topmodell & idol 20.00

Torsdag:
- Möte med Pävi 12.50  (prata med Britt innan)
- Fysik: Enkelt PROV
- Engelska: uppgifter
- Friskis och svettis 17.30

Fredag:
- LISA ?!

Lördag:
- Stan i hopp om att hitta skor

Söndag:
-

det är min vecka. som ni ser är det mesta till torsdag. det känns lite halvt eftersom det varit så i 3 veckor. men det får man väl tas med. så idag har jag lite att göra; Engelska, Fysik och FS. men jag får lägga upp det lite så går det nog toppen!

nu ska jag läsa igenom fysiken
kraaam
/ l i n d a a



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0