ge mig en riktigt höst, nu!



söndagsmiddag in the house


en riktigt höst är vad jag vill ha. när trottoaren är fylld med härliga höstlöv i rödanyanser. åh, ge mig!
det skulle vara mycket skönare än det här regn-kalla vädret som pågått hela helgen. mitt humör anpassas ofta efter väder.
RIKTIGA årstider som riktigt höst , vinter , vår och sommar - en glad linda
HALVA årstider som sensommar, nästan höst, snötom vinter, regning vår och kall sommar - EN SKIT SUR LINDA
ja , dte låter lite halv skumt men så är det. så passa er nu när den RIKTIGA hösten inte kommit än.

mamma har precis kommit hem från sin fjällvandring så det blir taaacos här hemma. en favorit :)
mama är typ övervildgad över att hon såg en björn uppe på fjället. hon är helt uppe i varv och kan inte låta bli att säga:
"vet ni vad jag såg ? EN BJÖÖRN!"
"jag såg en bjöörn , jag såg en bjööörn"
"han var jätte stor"
och så vidare. jag får väl hålla ut till maten är klar, förhoppningsvis är hon lite tystare med mat i mun.

kraam
/ l i nda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0