ha ha , jag är gryym!

förlåt för att jag missade lägga in igår. :/

ja hörreni. idag har det varit skolfotografering. för mig hela 3 GÅNGER. 9c, Elevråd & Friends. det blev ett jävla springande ner till källaren inför varje fotografering. + att hälften av alla i elevrådet missade att det var det, så man fick springa som en tok och dra i folks armar för att få till det. puuhh. struts-mats, rektor, deltog också på kortet. så nu får vi väl se om jag blev bra på något av alla kort som tagits. blunda det gjorde jag på friendsfotot 2 gånger så vi ber till gud & allah att dem inte tar något av dem jag blundar på.

orsaken till rubriken är att... jag , lilla jag, har nu kommit på och lärt mig hur man gör en header och ändrar sin design. så nu blir det lite pill och fix i photoshop och sedan också lite pill. så får vi se senare om jag får till det (Y) vi hoppas på det iaf.

nu ska jag ta och fixa en vas. hemmafixare you know
krraaaam
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0