hårångest



blomman som står i köket

kan man ha det ? hårångest alltså. annars så kan jag ju alltid hitta på och uppfinna det nu, för idag har jag en jävla hårångest. mitt hår måste fixas, klippas och bli snyggt för en gångsskull. det är så fult-halv-slitet och luggen är ju så lång att jag släpar den efter mig. det tar vi tag i så fort pengarna rullat in på kontot.

gårdagens kväll spenderades på friskis med mammi. vi körde ett medelpass som körde ut mig totalt! :O jag trodde helt ärligt magmusklerna skulle sprängas när jag låg där med andnöd och gjorde sit-up's. nej fyfan säger jag bara. men bara för att , så ska jag dit idag elelr på lördag igen. 2 gånger i veckan är mitt mål. :)

dagen har inte alls varit så pjåkig. allt flöt på snabbt och bra och mötet med pävi var mycket mycket bra. nu ska jag ringa lite till grannar och sådära och fixa praoplats. förhoppningsvis. jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. eller, jo det vet jag faktiskt . jag ska skriva ett nytt inlägg efter det här med del 2 av autumn -08 - höstgarderobs-kollen jag la upp förra veckan.

men innan det ska jag hinna fixa mitt hår lite granna.
kraaam
/l i n d a a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0