host host host

förlåt för uppdateringsbrist men nästan hela helgen har legat och sjukat i min säng. 39 graders feber och en äcklig slemhosta. fy usch och blä. en summering av helgen:

fredag:
började kvällen med att kolla på Skins med paulina. mycket mysigt.
senare kommer jag faktiskt inte ihåg vad som blev av :S

lördag:
sjukdomen tog över. men det blev en stund med massören paulina som fixade
spa här hos mig och försökte få mig att tillfriskna. tillfriskningen blev det inget av men gud vad skönt det var.
tack <3

söndag:
liggades till säng hela dagen. bror och jag underhöll oss med mängder av filmer.
på kvällen blev det söndags middag och en till film med bror.


och vad har jag gjort idag?
jo , jag vaknade klockan 6 redo för skolan... inte. det blev hemma för mig idag. febern hade inte gått över så mammi tyckte det var bäst för mig att stanna hemma. så jag har väl bara sovit , sovit och ätit.
sen kom sötnosarna Karoline & Cynthia hit och hälsade på sjuka mig. <3
och nu har jag inga planer för vad jag ska göra. kanske blir det lite tv.



från spa-kvällen




från familjen Gotowiec's söndagsmiddag




nu har pappa precis åkt till jobbet så jag är själv här hemma.
så jag ska ta och kila ner och titta på tv
kraaam
/ l i n d a a


Kommentarer
Postat av: martin / anonym

du är fin ! :) <3

2008-11-15 @ 23:18:48

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0