latsöndag

usch och fyfan vad jag har tråkigt. det händer ju ingenting här ? jag bara sitter här och somnar framför datorn mitt på blanka eftermiddagen när solen är på topp och det är nästan 15 grader ute. hur deprimernade är inte det ? :(
och en ny vecka är det imorn också.

Måndag:
- Fixa tid hos frissan. hårakuten eller klippt och skuret ?
- Hämta min stövlar hos skomakaren

Tisdag:
- Engelska prov (R&L)
- Matte prov
- Ringa Jonna

Onsdag:
- Stan med Karoline
- Frissan ?
- Jonna fyller :)


Torsdag:
- Engelska uppsats  8.30 - 10.00
- Jonna ?

Fredag - Söndag:
?


min kommande vecka. någon som vill fylla i min lediga helg ? hör av er !

och just det. jag har fått tillbaka min gammla mobil :D simkortet var visst inte sönder så jag har samma nummer som förut : 0735161923
så släng iväg ett sms så jag får era nummer.
mitt nummer osm jag hade förut kan ni bara radera för det har jag inte kvar.


kraaam
/LINDA

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0