nationalekonomi <3



i'm stuck in the past
with the thing
that made
us.



skolan idag slutade klockan halv tre vilket lyfte mitt humör brutalt. själva skoldagen var väl lite sisådär, de flesta börjar gå in i någon slags höst-koma och vägrar vakna förns det står april i kalendern. men jag ska inte klaga för vissa har fotfarande sitt glada humör kvar och gör dagarna bra :)

den här veckan kommer bli rätt slapp eftersom det är prao hela nösta vecka, vilket ska bli så skönt. fast idag var det ju matte & engelska prov, så det var väl allt för veckan. Matten gick skit bra för karoline och mig. GALANT......vi förväntar oss ett ig. på engelskan gick det mycket bättre, och där får vi väl hoppas att det blev lite rätt.
fick även tillbaka nationalekonomin som vi hade prov på i fredags. VG+ och jag är sååå stolt över mig själv, bra linda!

just nu sitter jag ensam i detta stora hus och funderar på att ´titta tvn en stund kanske.
kraaaam
/LINDA


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0