temadag

åhå. en temadag var det idag vilket började på Culturum 8.20. det var någon föreläsning som var helt okej , men lite väl skrikande och tjoande. efter det skulle vi skriva CV och jobbansökan vilket gick galant, minder galant var det att det inte blev något elevensval :(
vi slutade kvart över tre, är inte temadagar till för att sluta tidigare? klockan två skulle inte sitta fel. iallafall så kilade jag ner på stan för att hämta min skor som INTE VAR KLARA. åååh besvikelse . men nu har pengarna rullat in på kontot så det blir shopping snart minsann , haha.

jag är sugen på något riktigt jävla kul. min helg var lite sådär , det hände inte så mycket. därför (nu när jag endå har en ledig helg) skulle det inte sitta fel med någon fest , tjejkväll eller anything!  så vad är det som händer i helgen?!

nu ska jag ätaaa.
kraaam
/LINDA

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0