LÄNGE SEN

fan nu var det ett tag sen. ett tag sen jag skrev och ett tag sen jag fotade eller ens öppnade photoshop. har haft så fullt upp! levt livet till max, nästan, och bara chillat gärnet såhär i påsk.

- biljard hos lucas
- första doppet, nästan
- myskväll på karolines altan
- filmkvällar
- godis, påskgodis och massa godis
- bilturer
- firat min födelsedag
- jobbat
- umgåtts med k&p, mina gullisar
- tagit promenader
- fått moppe (Y)

fullspäckat alltså.
födelsedagen var lyckad med en överasskande fikastund bestående av TÅRTA och K&P. i love
massor med kul har jag hunnit med och jag är mer än nöjd med mitt lov. nu är det bara fyra veckor kvar till polenresan och jag längatr så jag spricker!

nu ska jag sätta mig med PS och se om det blir en ny header. och just det: outfit bilder blir det mer nu när det blir lättare kläder :)
ta hand om er, och nu blir det dagliga inlägg!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0