sol sol sol, jobb jobb jobb

det är verkligen tragiskt att se alla hellmans-kunder som kommer i solglajjor och sätter sig på gården med hallonsaft och sooolsken. själv är man den som går i långt förkläde och äcklig blöt-kladdkaka-blandat-med-kaffesump-lukt och får stå ut med att dregla efter solen... åh.

kul att man ska upp 7.00 imorn! PÅ EN LÖRDAG. förstå det ni. vi har basar i skolan, som jag tror kommer totalt misslyckas, och jag ska vara där från 8-11. sen ner på stan och prov klänning på Gina och sedan jobba till fem :(((
det är verkligen inte kul med sol när man jobbar, så vi hoppas på regn imorn....


nu ska jag ta och leta musik på spotify och dränka mina jag-vill-sola-begär!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0