all alone... again

hej alla där ute!
mår ni bra? jag mår helt okej, trots nationella igår. gick väl bättre än väntat men jag är så sjukt osäker på vad jag skrev och om det överhuvudtaget blev bra. det återstår att se tills dess att resultaten är klara.

hade en lugn dag idag. karoline åkte iväg på spa efter spanskan den lycko-osten. hur skönt vore inte det? massage och lugn, inga prov och ingen stresss. åååh.
just nu sitter jag här helt ensam hemma eftersom resten av mi familia har åkt iväg på middag. jag valde att stanna hemma för att jag tänkte att det skulle bli skönt med lugn och ro. men nej , nu sitter jag här rastlös. :O
har i och för sig hunnit städa lite på rummet, kollat på tv och ätit och det är väl bra det. 

får ursäkta för ett tråkigt inlägg.
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0