jobbig vecka

fan vad det varit jobbigt denna vecka, och än är den inte slut. har haft tjernobylarbete och ska ha religonsprov, matteprov, spanska prov & biologiprov innan nästa fredag. herre min gud låt mig få slippa! gör verkligen inget annat än pluggar och det märks på inläggstorkan.

friluftsdag var det idag. tack vare det så sov karoline över hos mig ons-tills idag :) vi var först och bada&sola på badet igår med paulina. bruna som vi var tog vi oss sedan till coop för att handla fruuukt till en, åter igen, skitgod fruktsallad. 200 kronor fattigare gick vi hem till mig och åt. efter allt mumsande drog vi oss till sängen för att sussa en god natts sömn med en hel timmes extra sömn än i vanliga fall. hurtiga och pigga vaknade vi imorse, steg upp i raskande fart och karro tog tag i att ge mig frukost (vilket annars inte ingår i min morgonsrutin). havregrynsgröt, sylt & fruktsallad blev en kanon frukost och en bra start för en promenad till rosvalla för bowling klockan 9. vinnare blev karro med 264 poäng mot mig och paulina. vidare iväg till paus för en otroligt god pastsallad som vi tog med hem till mig; karoline, safiya, ikram, saynab och jag. efter godis, pastasallad och kattfobi drog vi oss till skolan för dagens eftermiddagsaktivitet; FRISKIS&SVETTIS. vilket förövrigt jag och karro troligen ska ge oss på imorn. inte gympa utan något helt nytt.... SKIVSTÅNG&SPINNING! det kommer bli en upplevelse utöver det vanliga.

jag är sjukt trött (vilket troligen märks på inlägget) men trots det måste jag ta mig ann religonen & spanskan...
kram
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0