mamma miaaaaa



dagens: (lite mörk&suddig)
svart kofta - h&m
grå lång t-shirt - h&m
strumpisar - lindex
nitpumps (syns knappt) - din sko
runt halsen har jag lite av mammas ringar i en lång svart tråd




att man kan ha så kul på en "mamma-mia träning" var något jag inte trodde. vi vek oss av skratt åt jenny roliga kommentarer och allt annat kul. vi ska nämligen sätta upp mamma mia, jag och lite andra gilrs&boys från 9:an för att samla pengar till Polenresan som går av stapeln i maj. det ska bli musikal och massor med musik&fika. tack tjejer&kille för en bra eftermiddag! restan av skoldagen gick väldigt snabbt och det känns som fredag imorn men icke sa nicke det är bara torsdag. klockan 1 skulle alla åttor och nior till gympasalen för någon afrikansk uppvisning i dans&musik. trist tyckte vi men när dem drog igång.... g a l e t . vi stod på bänkarna och hoppade, skrek, klappade och shakade loss! det var ett sånt jäkla drag för att vara en skoldag så på mattelektionen efter var det väääldigt tyst. troligen för att alla fått tinitus av trummorna (Y)

nu sitter jag här och frossar bland alla vårkläder som kommit in på alla webbshoppar...! man blir ju en aning sugen på att klicka och klicka hem allting. speciellt efter att ha sett karolines dösnygga randiga tunika/tröja från Glitzy som hon fick hem igår.......

nu ska jag kolla vidare och sen slänga upp en liten härlig "vill ha - bild"
/ linda



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0