nattugglan linda

här sitter jag, fortfarande ensam, i min säng med datron i knät. sedan förra inlägget har det blivit tv, drinkar och godis. al by my self, men jag har faktiskt njutiut av tystnaden och liksom bara kunna tänka på mig själv. :)

vad händer imorgon då?
jo jag ska dra med mig mamma-banken ner till stan för att inhandla skidkläder. det vill säga;
mössa, vantar, sockor, termobyxor, skidjacka och skidglasögon. sen blir det säkert en god fika/lunch och så lite mer shopping. vi ska också hinna gå till någon ny butik i stan (eller ny för mig, eftersom jag inte hört om den förut) men det nämner jag mer om när jag kommer hem imorgon.

jaha och vad mer. ne det är väl inget mer jag har på hjärtat. ELLER JO!
Jenny fyller år idag! känner lite skuld över det hela eftersom jag glömde bort det.... men i alla fall.
GRATTIS JENNY! :D

godnattiss
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0