provresultat & redaktionsmöte

god kväll!
har haft en väldigt, förvånandsvärt, bra dag idag. hade korta och snabba lektioner och allt gick min väg. efter lunch fick vi reda på att vi skulle få se våra provresultat från NP del A svenska, alltså läsförståelse. det är en skala från 1-10 där 1-2 är IG, 3-5 är G, 6-8, VG och 9-10 MVG. jag fick en nia. ETT MVG! gud, jag är så stolt. jag hade inte ens förväntat mig mer än ett G. åh bra gjort linda!

klockan 16.00 var det redaktionsmöte nere på Frotté. vi gick igenom förgående och kommande nummer så allt är helt på g tills den 8 mars då nästa nummer kommer ut. såg ni mig i tidningen igår nudå? om inte bläddra fram till sidan 25 för att se våran allra första ungdomssida. när ni ändå bläddrar så bläddra fram till sidan 30 och hitta oss på 2:a platsen på Gerts Lista (a)

kom hem för en liten stund sen. ska ta och äta snart för att sen cykla till coop och handla lite med mamma. och tillsist plugg. geografiprov imorgon på Befolknings Historia & Stadsgeografi och så engelska läxa. (Y)

ta hand om er!
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0