sjukling

stannade hemma idag eftersom jag kräktes inatt. men jag tror inte att det var kräksjukan eftersom jag mått fin fint hela dagen. har inte gjort mycket förutom sovit & kollat lite Oprah. idag var nog inte den smartaste dagen att vara sjuk på eftersom vi hade två prov, och nu blir de flyttade tills måndag för min del vilket betyder:

- Måndag -

troligen spanska & religonsprov
- Tisdag -
engelska läxa & matte prov
- Onsdag -
om jag inte gör religonen på måndag så blir det idag
- Torsdag -
ingenting
- Fredag -
Biologi-&Kemiprov

tufft. vi får väl se hur det kommer att gå.
imorgon blir det i alla fall iväg och jobba på äälskade hellmans. har ni ingenting för er är ni välkomna att säga hej eftersom det troligen kommer vara mycket folk, det är någon talagnjakt och skit på stan, och jag kommer behöva alla glädjande hej som jag kan få :)

nu blir det att poppa popcorn och sen LET's DANCE
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0