allvarlig blick & gymnasieprat

vaknade lite extra tidigt idag för att hinna göra frukost till mamma som fyller år idag. (ett inlägg till henne kommer senare ikväll) dock försov jag mig lite så det fick bli havre fras, en kopp te och en apelsin med ett ljus i. min bror vaknar inte förns sju så mamma och jag åt frukost i en halvtimme, mysigt var det. :)
hämtade tidningen också... och där var mitt nylle och, som tur var, suddiga tandkort. vidare i tidningen på sidan 7 gav jag en allvarig blick till rektorn. som tur var så hade de inte skrivit någonting av det vi sa. vi fanns bara med på bild. puuh

vidare iväg till skolan blev det sen. först friendsmöte och sedan iväg till Pävi och prata om gymnasievalet. har nu lagt fram alla mina tankar till henne om vad jag vill jobba med och vad som intresserar mig så nu är det bara två val kvar.
Sam-Media mot Sam-Ekonomi.
tuff match det där. ska fundera vidare nu resten av veckan så får vi se vad jag kommer fram till. det är ju bara en vecka kvar ungefär tills man ska ha lämnat in ansökan. stresssssssss

ikväll blir det först middag och sedan tårta. pappa hade tydligen köpt någon så jag ska kila iväg till kylskåpet och kolla om det är en god tårta för det är jag riktigt sugen på. haha. klockan 20.00 är det ju topp model också och det måste jag titta på. vet inte om ni är lika besatta som jag ? top model & facebook är definitivt beroende framkallande.

NU: kolla tårtan!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0