bestämmda framtidsplaner

kommer faktiskt inte ihåg mycket av dagen mer än syslöjden. karoline och jag diskuterade planer efter gymnasium och skakade hand på att ta ett ett-års-jobb som charterflickor i THAILAND.
så blir det men innan det är det tänkt att vi ska röja runt lite i europa först och bara ha kul :)

det dära krigslarmet gick idag också. det brukar ju gå första datumet kl.15.00 varje månad,
för något test eller något, men idag gick det igång på spanskan. andreas blev hysterisk och satsade på att det var krig och att vi skulle ta skydd under borden. haha, karro var så snäll som brydde
sig om lilla mig och placerade också mig under bordet. vi låste dörrar, släckte lyset och höll andan... men roberts mamma hade tydligen ringt och haft andra uppgifter. någon eller några hade sprängt Blue Moon Bar. alltså jag säger bara fyyyffaaaaan. inte för att jag hänger på krogen men jag tycker synd om dem som gör det, t.ex karolines bror Adde. vart ska han hänga nu liksom? bara för att några var avundsjuka på att det gick så bra för just den baren så beslutade dem sig för att spränga stället i små bitar. eller det var en brand i och för sig. som för övrigt tydligen inte är släckt än när den anlagdes i morse ? dem kunde ju faktiskt undvikit det här när det endå varit både hot & attentat mot baren förut. dåligt polisarbete säger jag bara.

sen har fortfarande inte skickat in min gymnasieansökan. kan inte välja mellan sam-ekonomi eller media! skit svårt är det och det ska vara inlämmnat senast måndag... usch

NU: chokladpudding , idag igen.
/ linda

Kommentarer
Postat av: inget

dåligt polisarbete?

2009-01-29 @ 11:09:42

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0