efterlängtade fredag

har faktiskt längtat tills idag och helg. under lovet har det ju inte spelat så stor roll vilken dag det varit eftersom det kännt som helg hela tiden men nu var det efterlängtat. dagen flöt på bra och det var inte speciellt trist heller vilket är bra bra bra! :)´
slutade halv fyra så det blev rusch ner på stan med chris som följde mig, snällt. kom fram till hellmans där felicia och annelie var och slet... skämtosido för det var skit lungt. jobbade bara 2 ½ timme, förstår inte varför det är så stor grej att jobba så lite men extra money är alltid bra (Y)
tog bussen hem pågrund av min lathet. på bussstationen fick jag ett erbjudande av en kille att köpa en hel bunt med andra killar... men jag tackad nej. haha





har gjort en ny header och jag ska alltså fixa om i bloggen lite. hatar så som det ser ut nu så det blir denna här uppe, men ni fick bara en liten smytitt eftersom den inte är riktigt klar än. blir lite nya färger i bakgrunden och lite byte av textsnitt och så. får se hur det blir senare, typ imorgon :)

puuussss
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0