ett grattis i förskott

i fredags gick jag hem klockan ett från skolan, familjen skulle nämligen iväg på kryssning till mariehamn, Åland. min mamma fyller nämligen nu på onsdag och det var tänkt att vi skulle iväg nu på fredag till söndag. men eftersom jag ska på Chris Brown så fick det bli den här veckan istället. :)



jag och min bror fick en egen hytt vilket resulterade i brottningsmatch mitt i natten





syskon i ett nötskal.
här är vi i hytten i väntan på att ta oss till buffén som var gudomlig men jag blev väldigt besviken på beasåsen som smakade pulver och slisk. :(





min bror var stekarN i västen som han fick i julklapp av mig. notera att han har choklad i munnnen.





vi körde nynn-leken efter all mat.
Gårdag kvällens outfit:
vitt linne - h&m
skinnkjol - h&m
kofta - gina tricot
strumpisar - lindex





dagen efter gick vi upp på tidigt morgonen för att se soluppgången från helikopterplattan på färjans "tak".




fint var det minsann




gårdagens oufit:
linne - h&m
t-shirt - h&m
jeans m. dragkedjor - bikbok
halsband - mammas




vi hade INGENTING att göra på de 6 timmarna tillbaka till sthlm så vi ägnade oss åt armbrytning





vi var framme i sthlm klockan halv fem ungefär.


båtturen var väl helt okej, det gungade lite väl någongång mitt i natten och det var lite väl långtråkigt men helt okej. vi shoppade också godis, godis och ännu mera godis. och sen blev det bilresa hem. :)

/ linda

Kommentarer
Postat av: Johan

Din bilder på soluppgången var riktigt fina! Du är verkligen duktig på att fotografera! :)

2009-01-29 @ 19:21:33

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0