hehehe vadå nationella?

skolan tar slut på mig. inte för att det är myckert läxor, nej det är faktiskt väldigt lungt när det gäller det, men att vara i skolan är ett rent ut sagt helvete. förbereda sig inför nationella prov, gymnasieval, andra prov, hålla i gympalektion och ha föredrag i engelska. jag skulle då inte tacka nej till att bara glida fram i tid tills sommarn börjar och allt är klart. dwet som oroar mig mest är gymnasievalet. de flesta verkar redan ha bestämt sig, i alla fall de flesta. och jag har ingen aning. jag har ju i och för sig samhäll-ekonomi som jag har funderat på mest. men det känns endå som att det finns så mycket och välja på så jag är rätt tveksam. men jag tror att om jag inte får nåågon annan tanke blir det samhäll-ekonomi.

igår var Sadek här och vi pluggade gärnet i sådär tre timmar för att sedan övergå till skratt vid youtube. planerna för resten av dagen idag är plugg&dusch samt top model. måste sätta mig och plugga första världskriget som det är prov i på fredag... :/

puusss
/ linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-15 @ 09:18:52

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0