mums med jäst



kochanie , vi är sååå snygga! <3


att inte äta förns klockan kvart över tolv är ju skandal! man blir utsvulten och gnällig och det ända man vill är att få störta ner till matsalen för att äta äcklig mat. som idag: risgrynsgröt. okej det är väl gott och sådär men den är kletig, torr och mjölken idag ska tydligen ha smakat gammal. blä. efter lunchen har vi den här terminen hemkunnis, men bara vi tjejer då. så vi har ingen syslöjd emot men det har jag däremot i elevensval. hemkunnisen var guld och vissa fick till klockrena kommentarer. en höjdare var när jenny skulle få femtio spänn av mig om hon åt en hyfsat stor klutt jäst och svalde det. och visst stoppade hon jästen i munnen men så fort hon gort det sa ann-sofie att det kommer jäsa i munnen på henne så jenny skriker och hoppar fram till diskhon och spottar ut en dubbelt så stor klutt än vad hon fick. jag vek mig dubbelt av garv :'D

vi fick också reda på när de svenska nationella proven är vilket är typ i februari. usch jag längtar inte alls, inte till föredraget i engelska heller. fy fy fy fy!

/ linda


Kommentarer
Postat av: svampppis

OMG FAN VA VIT JAG VAR/ÄR SHIT!!!!!!!! asso inte okej. men KOCHAM CIE PÅ DIG KOCHANIE

BESOS Y ABRAZOS love

2009-01-08 @ 18:41:57

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0