svett & tårar

det kändes som om hela nyköpings tjejer hade bestämmt sig att gå på medel-passet (det blev ändrat från bas till medel) klockan 17. salen var smockade med illa luktande tanter och framför allt var det mer svettigt av värmen från alla än själva passet. vi gick både dit och hem så det blev lite extra kondition också.

ÅÅÅH! jag råkade precis radera ett videoklipp från nyår! det var en musikvideo med mig och paulina som showade loss. åh jag blir så besviken att det alltid ska hända att jag raderar någonting precis innan jag ska lägga in det på datorn! dem andra bilderna kommer väl upp här lite senare... men ååh vad arg jag är!

/ lindaaa 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0