åhejåhå

satte klockan på sju imorse. läste någonstans att solen ligger på som bäst mellan halv sju och elva så här har det stekts minsann! har ju missat hela helgen pga jobb så jag tänkte att vafan, jag går upp! drog på mig bikinin och stekte en omelett också (Y) nu sitter jag med datorn i kkvät och diggar Summer 69 med Bryan Adams och bara njuter. ska jobba idag igen, 11-17. igår var det kaaaaos på jobbet och disken bara ruillade på hela tiden. vi åt lunch så sent som halv 3 och det var folk HELA TIDEN. vafan gör folk ute på stan och fikar när solen steker och det är 28grader ute?! förklara någon.

ikväll hoppas jag på något kul och sen imorn ska det stekas igen, jävligt skönt. idag kommer folk hem från Peace&Love också. åååh jag ville också! gustav ringde igår och bara höll upp luren när Lars Winnerbäck spelade, jag blev SÅÅÅÅÅ avundsjuk! sen garvar han bara och säger: så här har det varit hela veckan. åh.

nej nu ska jag börja dra på mig shortsen och hellmanströjan och sen cykla ner till jobbet. vi hörs när jag kommer hem :)
puuusssen
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0